Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-06, 14:28   #7
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Spørsmål om Valleprotein

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Til nød kan man bruke det som et lite mellommåltid. Og proteinpulver med smak har jeg brukt i desserter som f.eks. is og formasjer med stort hell.

Det er sikkert ikke så dumt. Endte opp med at jeg brukte det som godteri til slutt jeg også.

Ulempen med å bruke det som mellommåltid er at proteininntaket fort blir veldig høyt, uten at det stiller sulten i noen særlig grad. De som prøver å gå ned i vekt vil ikke ha noe nytte av å spise 3-4 gram protein pr. kilo kroppsvekt pr dag.