Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-04, 18:20   #1
melene
Medlem

melene sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 60
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse

Hei folkens.
ved hjelp av en blanding av South Beach og Fedon har jeg gått ned ca 6 kg de siste 2-3 månedene. Siste måneden har jeg spist rent South Beach fase 1 til frokost og lunsj (dvs. masse egg, salat, magert kjøtt, kylling fileter, fisk, lette oster, olivenolje), mens middagen har vært tilpasset familien som består av to voksen med tre barn. Vanlige middager hvor mitt bidrag har vært å bare forsyne meg med ris/pasta eller potet for syns skyld, lagt till litt salat, men spist normalt av resten. Har skeiet ut med litt pistasjenøtter om kvelden.
Og så har jeg spist litt søtsaker i helgene. Går tur og trener vekter/step-maskin 2 ganger i uken.
De siste to ukene har vekten stått i ro, og for de som har lest mitt innlegg om badevekten, så vet de hvor lite motiverende jeg syns det er. Så i går måtte jeg bare... Etter en riktig lunsj gikk jeg rett til bakern og kjøpe en rombolle, en stratos og en snickers som jeg stappet i meg umiddelbart. Senere da jeg handlet middag, snopte jeg en hobby, en topp-ris og litt lakris. Middagen var vanlig. Etter trening lurte jeg i meg en is og to lakris-kick. Grusomt.
I morges var jeg veldig usikker på om jeg burde møte badevekten ansikt til ansikt, men for de som har lest... jeg kunne ikke la vær. Stor var da forbauselsen da min kjære venn badevekten sa at jeg er 400g lettere enn dagen før, og nede på 71-tallet hvor jeg ikke har vært på 1 år og 3 mnd. Så nå er inspirasjonen tilbake og jeg har holdt meg på matten hele dagen. Men hvordan er det mulig? Å veie mindre etter en skikkelig stappe-dag???

melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat