|
Like feit, hylla full av bøker og tom konto.
Jeg må bare innse det, jeg trenger hjelp. Husker jeg gikk på mitt første G. Roede kurs allerede som 16 åring, måtte ha med lapp fra mamma siden jeg var så ung. Siden det, har det blitt 17 kurser der, kostholdsveiledning flere steder, EAT kurs, Lindberg kurs, piller meg her og piller meg der, her er jeg, 41 og feitere enn noen gang.! Har fått tilbud om operasjon, men vegrer meg. Det er liksom inngrep og ikke reversibelt = skummelt! Jeg har prøvd og feilet med Atkins, Lindberg og nå er jeg på en blanding av Ketolyse og Skaldemann. Like feit, hylla full av bøker og tom konto. Lavkarbo mat vil jeg ha, for det er det jeg tross alt har mest tiltro til i og med at jeg kjenner det på kroppen at det er det den har godt av. Er det en vennlig sjel der ute som har mye kunnskap om lavkarbo og litt tid til overs som kan være min veileder og støttespiller i lavkarbojungelen for en tid fremover. Jeg må ha noen å spørre, jeg må ha noen svar om mat og kroppens fysiske prosesser.
Som motytelse kan jeg tilby å være en støtte og veileder i sinnets verden, jeg er ”NLP Master Practitioner and Coach” og kan mye om hvordan psyken vår og hodet vårt fungerer, så hvis du, eller noen du kjenner, trenger til en å prate med og finne løsning på noe, vil jeg gjerne gi det som en motytelse for din hjelp.
Har du et forslag, send meg en e-post.