|
Sv: 8 kg til jul!
I dag er det 2 uker siden oppstart. Ned totalt 4,3 kilo. Det er nok til at jeg både merker, ser og kjenner stor forskjell på kroppen. Jeg spiser omtrent som ketolysefasen til Atkins, så ganske strengt på karbohydratene. Veier og teller ikke lenger, men tipper jeg ligger på maks 25-30g kh per dag. Siden jeg har endel å gå ned og dette fungerer godt, skal jeg fortsette i minst en uke til før jeg gjør noen justeringer.
Burde sikkert funnet en annen tråd å poste dette i, men har dere lest om den nye AltShift metoden? Der sirkulerer man spisemønster og mange som har stått fast på LCHF begynner miste vekt igjen. Jeg er litt fascinert av opplegget, men har ikke lest boka. Snapper likevel opp nok til å skjønne "turnusen" de spiser etter, på en lukket FB-side der folk poster bilder og forteller om erfaringer.
(Dette var ikke spesielt myntet på deg, altså Carisma - sånne platå er jo helt vanlig. Det er bare at jeg oppdaget AltSHift for en liten uke siden og har fulgt litt med på det de gør. Det høres litt slitsomt ut å veksle sånn, men ser at det har effekt på endel som liksom hadde stagnert i prosessen med å gå ned i vekt.)