Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-06, 17:33   #11
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Betennelsesdempende

Jeg tok betennelsesdempende i fleng en periode og vil helst unngå å gjøre det igjen.
Har mer tro på rådene fra lindaalv, kosttilskudd, homeopati, men også akupunktur kan hjelpe. Det kan jeg skrive under på.
Jeg erfarer at ved å ta Udo's Choice jevnlig holder jeg betennelse i foten unna (stiv ankel gir stor belastning på leddbånd som også røk da jeg brakk ankel for noen år siden).
Betennelsesdempende skapte ubalanse i kroppen og jeg presset meg bare mer fordi smertene var mindre der og da, med resultat av mer overbelastning. Til slutt ga altså betennelsesdempende/smertestillende negativ effekt for meg. Og ja, jeg er overbevist om at det på sikt ødelegger immunforsvaret. Jeg har slitt med candida i flere år etter dette.