Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-15, 20:06   #29
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Antall måltider per dag

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du har selv sagt at det du ble satt på når du var liten var begynnelsen på din nå ødelagte forbrenning. Nå er plutselig dietten som ødela din forbrenning rettesnoren for den gemene hop?.

Oppsettet var jo ikke laget for å ødelegge forbrenning, men på bakgrunn av hva de anså som passelig mengde mat for en middels aktiv barneskoleelev. Dvs at det var dét som var regnet som en vanlig frokost på tidlig åttitall. Mulig det er endret nå, men jeg tviler sterkt på at anbefalingene er mangedoblet.

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Man kan faktisk lett tolke det som "Wow, du spiser (for?) mye?"

Eller kan man anse det å kalle slikt for mellommåltider en måte å lure seg selv på, at det egentlig ikke teller? Jeg syns bare det er rart at de som er mest opptatt av advare om kaloriinntaket også er størst forkjemper for å ikke kalle mat for mat. Det blir litt rart for meg. Misforstå meg rett, jeg sier IKKE at man ike skal spise det egget, men jeg skjønner ikke frykten for å se på det som et "ekte" måltid