Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-06, 23:52   #19
Melania
Seniormedlem

Melania sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Kan det være så vanskelig?

Flott innelgg Hede

Jeg kjente meg igjen i det du skrev, og kan vel ikke konkludere med annet enn at det er en kjempejobb i gå ned i vekt. Selv tror jeg ikke jeg er redd for å bli slank, på en annen side har jeg jo ikke klart dette med flere års slanking - opp-ned-opp så man kan jo lure Hvorfor klarer ikke jeg å gå ned i vekt? Jeg klarer jo alle endre mål jeg setter meg, utdannelse, karriere etc.. men vekten klarer jeg ikke. Det er rett og slett frustrende å tenke på hvor mange år jeg har kastet bort på å være fet.

På mange måter er livet mitt på vent, for bare jeg blir slank så blir jeg lykkelig og da vil jeg bli akseptert som den jeg er. Bare jeg blir slank kan jeg dra på badeferie uten å gremmes over hvor feit jeg ser ut. Bare jeg blir slank igjen kan jeg stå på slalom, bare jeg blir slank kan jeg være sammen med bekjente uten å føle meg mindreverdig fordi jeg er slank, bare jeg blir slank blir jeg attraktiv igjen, bare jeg blir slank blir jeg pen igjen...

Det er vanskelig å endre fokus, for det er veldig vanskelig

Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat