Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-15, 17:46   #57
Fröken M
Juniormedlem

Fröken M sin avatar

Medlem siden: Feb 2015
Hvor: Sandefjord
Alder: 37
Fröken M er på en erverdig vei

Sv: Auguststarterne 2015!

Tekniskt sett så startade jag liberal lchf i början av augusti men gick upp de två första veckorna i stället för ned. Så jag blev lite hårdare och då gick jag ned vecka tre och efter det så körer jag strikt lchf. Är på första veckan med strikt lchf men fjärde veckan totalt. Än så länge har jag bara gått ned ett kilo efter de tre som jag gick upp. Ny vägning i morgon och jag är så spänd på vad som hänt.

Målet mitt är 70 kilo men första delmålet är under 80 kilo till jul. Jag startade på vikt 88.8. Därför heter min blogg från 88 kilo också. Jag tänkte jag skall dokumentera hela min resa med allt det onda och det goda för att kunna sitta och läsa tillbaka i om jag en dag når mitt mål.

Jag har försökt lchf tidigare men nu är det faktiskt första gången jag känner mig mer mentalt förberedd och inte som en sådan "nu ska jag ta mig i kragen", "nu ska jag gå ned i vikt" infall som man aldrig kunnat hålla ändå. Så jag är väldigt positiv och motivera.

Här har ni min adress om ni önskar att följa mig. Lämna gärna eran blogg adress om ni har så jag kan följa er. Hade varit kul att finna någon som går igenom detsamma. Alla bloggar jag finner har redan gått ned alla sina kilon.

from88kilo.wordpress.com

Fröken M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Strikt LCHF Svar med sitat