Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-06, 20:08   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sprekk allerede

Opprinnelig lagt inn av t4x4o

Noen som har noen råd.. eller meninger om hva som skejr siden jeg ikke går noe ned...

Ja, du har forklart det veldig godt selv. Jeg mener og tror at årsaken til at du ikke har gått ned denne uka er klinkende klar:

Opprinnelig lagt inn av t4x4o 19/2-06

I går sprakk jeg spiste en pølse i brød, et lite wienerbrød, en liten baguett og en liten sjokolade..

Det er veldig få (om noen) som kan tillate seg slike sprekker og gå ned i vekt. Det du har spist er fullt av karber, og karber samler vann i en kropp som er nesten renset for karbohydrater (etter over en uke på Ketolysekuren)

Dette er ikke så mange dagene siden. En slik sprekk vil uten tvil ødelegge hele ukes resultatet, - selv om stix gir utslag. Som tidligere nevnt er det mange årsaker til utslag på stix, - forbrenning av kroppsfett er bare EN av mange.

Presiserer hva jeg skrev for noen dager siden:

Opprinnelig lagt inn av Nille

Ketolyse tillater ikke og funker ikke med snope-sprekk.

I tillegg til ubehaget du fikk er effekten altså at du ikke kan regne med å ta av den uka du skeier ut.

Du har hatt mer plager enn de fleste jeg har hørt om. Og at det ikke har hjulpet med magnesium og alt det andre Torkil foreslo tyder kanskje på at krampene har andre årsaker. Overlater til Torkil å svare på den medisinske delen.

I tillegg til det jeg har nevnt kommer stress. Stresshormoner hindrer vekttap. Og du blir jo stressa (og sur som ungene sier) når vekta står stille.......
Det jeg vil si er at OM du orker, om du klarer det, - så prøv å holde ut. Noen har plager i et par dager, andre et par uker, - selv om det hører til skjeldenhetene. Hold deg på matta og innenffor de grensene kuren gir, så VIL du lykkes. Du har allerede tatt av 1 kg. Det er ikke alle som tar av like fort heller, - selv om dere mannfolk rent fysiologisk sett alltid har hatt en fordel der fremfor oss kvinner.

Så stå på og ikke gi opp !!