Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-15, 09:52   #546
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av cimberlane, her.

tusen takk skal prøve så godt jeg kan! det hjelper for meg å tenke på hvor langt jeg har kommet, og ikke hvor langt jeg har igjen! har jo ganske så mange kilo meg må ned, men prøver å ikke tenke på det. tenker heller på hvor mange kilo jeg har gått ned, og hvor godt det blir når jeg når målet mitt! har heller ikke dårlig tid, om det tar et år, to år eller fire, er det samme, bare jeg går ned og blir der

DET klarer du! Det ser så uoverkommelig ut om man skal tenke andre veien rundt et større vekttap - men dette klarer du glatt med den holdninga! Stå på!

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Bra tankegang! Jeg skal egentlig under 80, men har satt meg 80 som et mål for at jeg ikke skal føle det er aaalt for mye!

Jeg har også 80 som 'hovedmål', da er jeg akkurat like over grensa til normalvektig i BMI, og målet er satt der, rett og slett fordi 82kg er laveste vekt jeg har hatt som fullvokst, og jeg ANER ikke hvordan jeg vil se ut ved 70-75kg, som jeg regner med at jeg vil ned til etter å ha nådd 80...

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Forstoppelse i to dager, så 100g OPP i dag

To dager er ikke så mye uten å gå på do på lavkarbo, ikke stress med det! Kroppen bruker mye mer av maten vi spiser til energi, ettersom maten vår er så næringstett, veldig lite vi spiser som kroppen ikke kan dra direkte nytte av, så det blir mye mindre avfall. Om du ikke har mage/tarm-problemer fra før av, så kan du ta det med ro selvom det går et par-tre dager.

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat