Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-15, 13:08   #520
Butterfly83
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Oppstart 26.05.: 100,0 kg
29.05.: 99,0 kg
Totalt siden mars: 6,0 kg.
Mål: 10 kg innen august!

Endelig funnet en løsning på de grusomme egge-frokostene; smoothie! Er egentlig ikke glad i søtt på morgenen, men denne er mild og god: 100 g bringebær, 100 g cottage cheese, 100 g kokosmelk, 40 g cocosa og 1 teskje olivenolje. 465 kalorier, 6,3 g karbo, 14,6 g protein

Veldig bra Og den smoothien hørtes god ut. Aldri prøvd CC i smoothie, men det skal jeg prøve

Opprinnelig lagt inn av cimberlane, her.

tusen takk! godt å se at det ikke bare er meg! denne gangen skal jeg klare det, og ikke gå opp igjen, men det sier seg selv at jeg må leve på lavkarbo resten av livet, men det er ikke farlig! tenker at jeg etterhvert skal kunne spise f. eks et kakestykke eller lignende de gangene jeg er i selskap. men at jeg ellers lever lavkarbo! kanskje jeg spiser litt mer karbohydrater etterhvert, nå ligger jeg på 10-20 gram

------------------------

i morgen har jeg veiedag, og håper jeg har gått litt ned denne uka har til nå gått ned 7 kg

7 kg er jo flott

Her ble det stillstand fra i går, men vet jo at mensen er på vei i dag eller i morgen. Har vært flink med maten så da går jeg ut i fra at det er vann

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat