Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-06, 23:01   #13
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Men hva i all verden skal jeg spise????

Nå vet ikke jeg noe mye om hvorfor du ikke spiser kjøtt, eller hva det er med fisken du ikke liker. Jeg må ha mat uten bein og fettrand, og sliter til tider med en skikkelig spisevegring. Jeg har ikke noe i mot selve kjøttsmaken, men greier ikke konsistensen, og særlig de fiskebeina.
I tilegg tåler jeg hverken egg eller melkesukker, så jeg forstår godt at du har problemer med maten. Det som harvært min "redning" har faktisk vært grønnsaker, kyllinfilet (den er uten bein) og fiskefileter... samtidig foretreker jeg svinekjøtt, for der er det tydelig hvor skillet mellom fett og kjøtt går.
Til tider greier jeg ikke kjøtt. brekker meg når jeg ser fibrene i kjøttet, men kjøttdeig går greit.
Min frokost består av cottage cheese, fedonbrød, youghurt med kli, eller avokado og reker

middag (som tidligere bestod av knekkebrød eller ris eller en bakt potet) er nå kjøtt, fisk eller kylling i en eller annen form, eller falafel (vegetarboller) med grønnsaker, og litt saus i formav creme fraiche eller noe slikt.

smoothie av youghurt, eller kuttede grønsaker (gulerot, blomkål, kålrot)med eller uten dipp til kveldskos...