Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-06, 21:47   #11
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Men hva i all verden skal jeg spise????

Hei
Jeg anbefaler deg å finne en kostfilosofi du tror du kan leve med, de fleste lavkarbofilosofier er omtalt her og alle har sin menighet, så du vil få god støtte når du har gjort ditt valg. Det er mye lettere og mer effektivt å følge én filosofi enn å prøve den ene så den annen, etterhvert vil ingen virke. Bruk litt tid på å orientere deg.
Jeg tror det er viktig å tenke på om du vil skal velge kostindusert ketose ( mange forskjellige innen denne genre) eller generell lavkarbo. ( da tillater jeg men å anbefale Fedon, selv om det krever en del innsats på kjøkkenet)

Senere når du har fått et overblikk er det meget mulig at du vil velge din egen vei og spise sunn mat ut fra egen kunnskap - det er den beste filosofi i mine øyene.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat