Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-15, 23:33   #480
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Gav også full eff i kosthold i helga, ettersom jeg tilbrakte den hos familie. Flere bursdagsselskaper de kommende ukene der det er middager og kaker osv, men er rimelig sikker på at jeg klarer å holde meg på matta da, ettersom det bare er noen timer, og ikke en hel helg det er fristelser og begrensede muligheter. Dog to unntak, en i begynnelsen av juni, der det blir en full helg i London, og fem dager i begynnelsen av juli, da jeg får besøk hjemmenifra, og det blir mye restaurantspising... Kjenner jeg blir helt sliten av sporadiske pauser, vil liksom bare holde meg i ketose så jeg kan bli ferdig med slankinga fortere.. Men når de faste rutinene blir forstyrret, har jeg lett for å skli ut. Ikke turt å veie meg i dag, men regner med å være tilbake til ticker-vekt til neste uke

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat