Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-06, 20:54   #9
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: dette har vel kanskje ikke noe med lavkarbo å gjøre men..

Jeg får komme med et 'mot-vekts-svar' jeg da;

Jeg har brukt MYE betennelsesdempende medikamenter siden 1986, og har INGEN negative erfaringer. Ingen jeg kommer på i hvert fall, og da kan de ikke være så omfattende hvis jeg har glemt noen. Bruker betennelsesdempende medikamenter nå også - i perioder - og det eneste jeg passer på er å ha ordentlig mat i magen før jeg tar de. Ikke no' tabletter på bar mage eller i kombinasjon med 'dårlig kosthold' for da tror jeg man stiller kroppen sin til disposisjon for flere bivirkninger.

Det viktigste jeg egentlig ønsker å si, er;

Husk at det er du som bestemmer om du skal ha medisiner eller ikke. Om du skal ta dem eller ikke. Og du bestemmer om du skal slutte. Bare viktig å huske at du selv også må ta konsekvensene for de valgene du gjør.

Kosttilskudd er bra - og de har nå veldig gode resultater på betennelsestilstander og omega 3. Særlig fra selolje - viser de siste studiene jeg har lest.

Lykke til - og fortell hvordan det går!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat