Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-06, 20:10   #4
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Men hva i all verden skal jeg spise????

Jeg har spist brød, knekkebrød, bakte, stekte, kokte poteter, pasta i alle former og farger

En typisk dag har vært slik; Frokost 2 kopper kaffe, mellomåltid 1 eple, lunsj 2 - 3 skiver (dog hjemmebakt ingers rugbrød), mer frukt, middag f.eks lasagne, kvelds brød, brød og atter brød, godis om jeg har hatt det og ellers alt som man faktisk kan putte i munnen som jeg har hatt i skapet... Brødskrive med nugatti er en sikker vinner...

Jeg spiser jo forsåvidt kjøtt, f.eks kjøttdeig og lager kjøttkaker og slikt, men biff har aldri vært min greie, svinekjøtt spiser jeg ikke, kylling går an etter at jeg har dissikert den osv. Problemet er at jeg i oppveksten hadde en alvorlig tarmsykdom som gjorde at jeg i en periode på 1 1/2 år levde mer eller mindre på Mariekjeks, cola og poteter... Jeg har aldri vært glad i matlaging og har får angst av fettslintrer på en kotelett... Kjøtt og fisk dissikeres og analyseres før jeg får den i meg...

Jeg er i grunn veldig nysgjerrig på vegetarmat og spesielt soya og tofu og slikt (fordi det ikke er kjøtt eller fisk) Alt som har med grønnsaker å gjøre går greit og egentlig bor det nok en vegetarianer i meg.. Når jeg leser på blodtypedietter så sammenfaller det absolutt med min blodtype som er A... bortsett fra fisken..

Jeg har egentlig lenge forstått at karbohydrater ikke er noe særlig godt for kroppen min... men veien fra å være fast kunde til Del-i-Luca til å melde seg inn hit har vært fryktelig lang

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat