|
Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren
Opprinnelig lagt inn av lc89, her.
Woho, i morgen er det en måned siden jeg begynte på ketolyse - og i dag ålet meg inn i buksa jeg har hatt hengende som mål og vekta viste -8 kg. Kunne ikke vært mer fornøyd 
MEN jeg skal ha en planlagt sprekk i morgen som jeg egentlig har gledet meg til. Ut på ølsmaking og treretters med jobben til mannen. Bør jeg begynne legge til litt karbs på dagen eller holde meg til kvelden? Ble brått litt redd her, kan ikke huske jeg har reagert veldig ved sprekk tidligere - men nå er det flere år siden sist kur. Litt redd for å bli sittende oppblåst, kvalm og måtte løpe på do hele kvelden. Tips og triks tas gjerne i mot
WOW, 8 kg på en måned? Det er jo fantastisk!
Når jeg vet jeg skal skeie ut gjør jeg ingenting i forkant. Spiser det jeg har planlagt å skeie ut med og det går bra for min del. Litt oppblåst blir jeg jo, men sånn var jeg jo hele tiden når jeg spiste høykarbo så det er ingen overraskelse.
Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.
I wish De er VELDIG klar over kostholdet mitt, men det er alltid "du kan jo kose deg nå, det spiller jo ingen rolle", "du legger ikke på deg av ETT kakestykke, asså", "herregud, ta EN dag pasue, da". HVER gang. Mye derfor det har tatt meg så mange år å gå ned det jeg har gått ned; det skjer alltid noe der jeg blir guilta inn i å spise det alle andre spiser, også faller hele korthuset, og jeg klarer ikke ta meg sjøl i nakken før det er gått mange dager eller uker og jeg sitter med skjegget i potetgullposen...
Å spise ketogent er helt utelukka mens jeg er der, men skal prøve så godt jeg kan å unngå verstingene..
Åå, det er vanskelig å stå i mot presset da ja! Hvertfall over mange dager. Mesteparten av familien min vet jeg spiser lavkarbo så da er det ikke noe press. Men i andre anledninger orker jeg ikke alltid fortelle om det, så da blir det til at jeg spiser det som er. Egentlig dumt, for det er jo bare meg selv det går ut over. Jeg skjønner egentlig ikke hva man får ut av å prakke kakestykker på ANDRE? Man kan jo bare spise selv, og la andre ta sine egne valg Lykke til hvertfall 
Opprinnelig lagt inn av Wannabe, her.
Vekt idag: 96,4 kg - ned 100 gram
Ønsker alle sammen en fantastisk helg!
Flott at du er helt med igjen her inne Ønsker deg også en god helg 
Jeg gikk opp 200 gram etter burgeren for noen dager siden, men har gått ned 100 av dem igjen. Etter nattevakter sitter fortsatt 100 g igjen, men satser på at det forsvinner til i morgen 
|