Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-15, 12:27   #408
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av lc89, her.

MEN jeg skal ha en planlagt sprekk i morgen som jeg egentlig har gledet meg til. Ut på ølsmaking og treretters med jobben til mannen. Bør jeg begynne legge til litt karbs på dagen eller holde meg til kvelden? Ble brått litt redd her, kan ikke huske jeg har reagert veldig ved sprekk tidligere - men nå er det flere år siden sist kur. Litt redd for å bli sittende oppblåst, kvalm og måtte løpe på do hele kvelden Tips og triks tas gjerne i mot

Jeg syns personlig det er bedre å justere seg litt dagen før, jeg får hodepine og vondt i magen om det blir sånn plutselig skifte. Jeg har en planlagt sprekk (det vil si, jeg vil ikke sprekke, men jeg veit jeg ikke kommer til å klare å dy meg ) denne helga også, og jeg har tenkt til å spise meg ut av ketosen i dag, for å prøve å unngå de verste bivirkningene.. Men gjelder jo å spise seg ut av ketosen med trege karber. Ekstra grønnsaker, en gulrot og bær står på menyen hos meg i dag

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat