|
Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren
Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.
Javisst!
Jeg kommer til å ha 4-5 dager med utskeielser om et par uker, skal besøke familie, og blir helt umulig med stålkontroll og telling når man ikke tilbreder maten sjøl, og skal i bursdagsselskap med verdens beste kaker fra verdens søster, og alt det som følger med.. Kommer til å prøve å holde meg unna brød og sukker, iallefall, og ikke overdrive mengdene.. Men når jeg først begynner, har jeg vansklig for å stoppe, så kjenner jeg gruer meg litt akkurat til den biten.. Tar med meg nannahs knekkebrød og questbarer i kofferten i det minste, så får håpe jeg ikke går på en skikkelig smell!
Ikke lett å være borte på besøk nei. Hvertfall ikke med kakeservering Men så lenge det bare er noen dager innimellom så er det flere av hverdagene 
Opprinnelig lagt inn av lc89, her.
Vel, litt vemodig veiedag. Ikke gått ned et gram siden forrige veiing, men har da i allefall ikke gått opp ;-) Må innrømme jeg ble litt gira da det gikk så fort første uka. Men sånn er det nå. Krysser fingrene for at det løsner igjen denne uka, er da mer enn nok å ta av synes jeg Men ukens opptur: mistet enda 2 cm rundt livet, fått komplimenter på at det synes at jeg har gått ned og fått bedre holdning.. OG jeg er blitt flinkere til å gå turer. Her jeg bor er det nesten bare oppoverbakker så har kjent melkesyra komme i beina nesten med en gang siste ukene. Men nå, i kveld, endelig (!) gikk det lett som bare det opp den verste bakken. Hurra
Uke 1: -4,3 kg / -6 cm rundt livet
Uke 2: -0.8 kg / -4 cm rundt livet
Uke 3: -0.0 kg / -2 cm rundt livet
Totalt: -5.1 kg / - 12 cm rundt livet
Over 5 kg på tre uker er jo fantastisk Og flott at du har gått ned i cm selv om vekta står stille da. Som Spinnerette sier så er det målene som syns Og hurra for at du føler deg i bedre form!
Hurra! I dag var jeg nede på 69.5 kg! Må si det er deilig å være under 70 igjen. Motiverer å se et nytt "førstetall" på vekta altså 6 kg igjen!
|