|
Sv: Newbie på lavkarbo
kamp: jeg har aldri vært noe frokost-menneske, så for min del klarer jeg med 1 egg, da blir jeg mett, men siden det er dagens viktigste måltid så må jeg nok bli bedre på den delen 
Turid42: tusen takk. spuashpasta skal prøves snart, høres godt ut 
Cyan: i forhold til hvilken retning, så tenker jeg litt på at målet er å gå ned 20 kilo, så den beste måten å komme dit, siden jeg ennå ikke har gått ned i vekt?
Idag var jeg innom helsekosten og kjøpte en brødmix, den har bare 1 karbohydrat pr skive, er det bra?
Energidrikken er burn, , jeg har aldri likt den ettersmaken på sukkerfrie drikker, men jeg er kanskje nødt, for å klare å redusere sukkerinntaket. Kaffe drikker jeg allerede, har også kjøpt tagatesse, siden jeg bruker sukker i kaffen også.
Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av grønnsaker, men jeg bruker 6-7 forskjellige til hvert måltid, kanskje jeg skal redusere til 3-4 så jeg ikke blir lei så fort.
Ellers har jeg titta på masse oppskrifter, mye rart, men en ting jeg ikke helt skjønner: noen skriver at de bruker mages kesam, andre vanlig kesam, hva er best, mager eller ikke?
Jeg er ikke flink til å lese nærinsinnholdet på ting osv, skjønner egentlig ikke hvor mye karbohydrater jeg skal ha pr dag osv, det er vel det som gjør at jeg synes dette er vanskelig.
Huff jeg har så mange spørsmål, så det kommer litt nå og da, jeg har jo som sagt lest mye på nettet, jeg tror det rett og slett har blitt for mye, og mange som gjør det forskjellig, så jeg er mer forvirra egentlig.
|