Kanskje man blir lei av at alle plutselig er så voldsomt selvhøytidelige her på forumet? Det var ikke slik før. Er ikke det en hipstersmiley da? Den ser ut som en hipster med sånn skjevt ironisk smil som de har. Jada, jeg trakk det langt, men jeg trodde ærlig talt ikke folk tok det seriøst. Folka på jobben drar da mye drøyere ting selv til kunene sine uten at de blir tatt alvorlig Men det er vel bakdelen med å jobbe i mannsdominert miljø, man blir litt for vant til å være tøff i kjeften og at ingenting blir sagt med særlig alvor. Katta er uansett nede igjen. Faren min kom innom og konstaterte at hun kom ikke til å gå ned sjøl, og når til og med han som definitivt ikke skjønner alt fuzzet med katter sier det så hadde jeg nok rett. Det skal mye til for at han forstyrrer naturen når det kommer til dem for å si det sånn. Så da fikk jeg holdt stigen og han klatret opp. Og han fikk seg en venn for livet, hun hoppet rett på skudrene hans og satt på ned igjen. Hun som er superskeptisk til fremmede og helst ikke vil bli holdt (ja, det ble langt,men det innehilder jo to spm på starten da)