Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 14:43   #57
HildePåSlankern
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Alder: 60
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen må si det

Opprinnelig lagt inn av HP

Atkins! By the book! Er den som kommer nærmest, hele målet med det strenge konseptet som Atkins anbefaler er at den enkelte etter 4-12 uker skal ha rimelig bra kontroll på hva som er deres diett. Atkins tar matvarintoleranser og det at enkelte matvarer ikke resonerer like bra med alle på alvor. At mange ikke følger opplegget er jo et annet problem.

Hvis du er litt stø i engelsk så vil jeg anbefefale deg å føye "Dr Atkins New Diet Revolution" til boklisten din. Oppdatert 2002-2003 utgave. Det beste er å bestille denne på amazon.com / amazon.co.uk

Men jeg kan jo nesten ikke anbefale Atkins uten å føye til en ting: Styr unna produktene som bærer hans navn! De er laget for å erstatte snickers, mel, milkshakes og andre ulumskheter - ikke for å være sunne.

Tusen takk, HP! Jeg liker beskrivelsen din og skal sette opp boka på amazonlista mi. Etter ni år i USA behersker jeg engelsk rimelig bra.

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat