Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 14:12   #53
114->92-95
Gjest

Sv: Noen må si det

Opprinnelig lagt inn av HildePåSlankern

Jeg syntes tonefallet i innlegget ditt var lite hyggelig, men deg om det.

Som Albertine har jeg også spist akkurat som Skaldeman anbefalte, jeg prøvde den mest ekstreme varianten med kjøtt og fett, og gikk omtrent ikke ned. Så kuttet jeg ut melkeprodukter, og da gikk jeg ned et par kilo på to uker. Men å "rase ned i vekt" har jeg slett ikke opplevd, selv med det mest ekstreme kostholdet.

Jeg synes det er kjempeflott at Skaldemans anbefalinger virker for deg og at du har gått ned så mye allerede. Men du synes å antyde at de som ikke gikk ned ikke har fulgt hans anbefalinger og at det er grunnen til at det ikke har gått så bra. Her går du i den samme fellen som veldig mange går i, blant annet de "ledende" ernæringsfysiologene her i landet, nemlig at det finnes en diett som virker bra for alle.

Vennlig hilsen

Hilde

Det som gjør meg mest oppgitt er at de fleste har holdt på i 3-4 uker og er misfornøyd med utviklingen. Mange av dere deriblant meg har brukt mange år på å "ødelegge" forbrenningen deres ved å feks jojoslanke dere eller at dere har lagt på dere alt for mye fett. Så dømmer dere et opplegg etter 3-4 uker eller mindre, kroppen må jo få sjansen til å rette opp det som har blitt gjort mot den.

Dette er innlegget som jeg ikke håper er malen for dere som følger Skaldeman:

Sitat:

Jepp, da er min første uke med skaldemans mat over. Nå er det ny uke og nye sjanser.

Jeg har gått ned en kilo. Må vel si meg fornøyd med det. Jeg har ikke fulgt kuren til punkt og prikke. Har spist litt sjokolade, potetgull og drukket vanlig cola, ikke mengder, men litt. Har spist betraktelig mye mindre snop enn hva jeg har pleid å gjøre. Så dette føler jeg går riktig vei. I går drakk jeg et glass med sjokomelk også.

Sist redigert av Summer : 22-02-06 kl 14:19. Årsak: Tok bort navn for å hindre at enkeltpersoner blir hengt ut.
  Svar med sitat