..... måtte jeg innom her for å juble sammen med deg over fantastiske resultater - ikke bare vektnedgang - men også blodprøveverdier. Det siste gjør jo at man kan fjerne alle former for tvil om hvorvidt denne formen for kostomlegging er sunt Dernest må jeg si at jeg virkelig lider med deg fordi du "ble en statistikk" (du skjønner hva jeg mener håper jeg ) - og fordi det skal være nødvendig å måtte kjempe for rettigheter i vårt rike land. Jeg har selv kjempet mot systemet i mange år - og møtte både fordommer, skepsis og idioti. Og selv om ikke min sak kan sammenlignes med din (den er på langt nær så alvorlig og omfattende) så lærte jeg en ting - at man må være frisk for å få de rettighetene man har krav på som syk !! Du virker å være en utrolig sterk jente - og jeg kan tenke meg at alt du har opplevd har gjort deg ennå sterkere. Det er flott å lese at du klarer å bruke alle disse vonde opplevelsene og erfaringene til noe positivt !! Beundrer deg virkelig for det ! Dette ble et rotete innlegg men ville bare si.... fy flate så flink du er !