Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 12:04   #49
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Noen må si det

Opprinnelig lagt inn av HildePåSlankern

Jeg tror at lavkarbo er veien å gå, men jeg tror at vi alle bør finne den versjonen som virker best for oss som individer, både når det gjelder vektreduksjon og når det gjelder å finne den maten som virker mest positivt for vår helse.

Atkins! By the book! Er den som kommer nærmest, hele målet med det strenge konseptet som Atkins anbefaler er at den enkelte etter 4-12 uker skal ha rimelig bra kontroll på hva som er deres diett. Atkins tar matvarintoleranser og det at enkelte matvarer ikke resonerer like bra med alle på alvor. At mange ikke følger opplegget er jo et annet problem.

Hvis du er litt stø i engelsk så vil jeg anbefefale deg å føye "Dr Atkins New Diet Revolution" til boklisten din. Oppdatert 2002-2003 utgave. Det beste er å bestille denne på amazon.com / amazon.co.uk

Men jeg kan jo nesten ikke anbefale Atkins uten å føye til en ting: Styr unna produktene som bærer hans navn! De er laget for å erstatte snickers, mel, milkshakes og andre ulumskheter - ikke for å være sunne.