Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-15, 14:52   #24960
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ang unger og mat. Jeg vil jo at junior skal få en så normal oppvekst som mulig. For meg betyr det middag på bordet seinest 16.30, og hele familien samlet. Men det er jo ikke mulig når vi er hjemme halv fem, og sambo ikke er hjemme før kvart på sju! Så noen dager spiser vi middag når sambo kommer hjem, og heller noe lett etter barnehagen. Men så blir jeg usikker på om det blir for tungt for en treåring med middag rett før legging? Er det bedre at jeg og han spiser rundt fem, og at vi ofrer familiesamling, eller er det viktigere med familietid? (Man leser jo stadig om viktigheten av å ha felles målitder men tar disse da utgangspunkt i at man har "normal" tid sammen fra typ 16-19?)