Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 09:32   #39
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Noen må si det

QUOTE HP
Jeg mener forøvrig å erindre at også ketolysekuren møtte endel motargumentasjon her i forumet på det samme grunnlaget (mineralene magnesium/kalium og grønnsaker) da den første "bølgen" av ketolyseslankere kom. Men det sikreste tegnet på at noe er bra, - er at det blir bedre!
---------------------------------------------
Hei
Du har rett, en del av revideringen av Slank med ketolysekuren skyldes innvendinger her i forumet og i ketolyseforumet. De nye tabletter som er utvilket har også delvis sine røtter her. Nå inneholder tablettene kalium ++ og det finnes en egen magneisumtablett, før anbefalte jeg bare å kjøpe det på apoteket, men den ikke sjeldne forekomst av leggkramper og hjertebank tilsir at alle som ønsker å slanke seg med kostindusert ketose bør benytte magnesium, i hvert tilfelle initialt.
Man kan komme veldig langt med diett alene uten kosttilskudd, jeg har anbefalt LO-salt, mineralvann, daglig bruk av grønnsaker og blandet salat samt nøtter, men min erfaring er og blir, at mange ikke gjennomfører kuren "etter boken", de finner sin egen vri. I slike tilfeller anbefaler jeg kosttilskudd.
Slik utvikler konseptene seg og det er bra. Det gleder meg at Skaldeman også tilpasser seg og nå kanskje anbefaler varierte grønnsaker.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat