Sv: Noen må si det
QUOTE HP
Jeg mener forøvrig å erindre at også ketolysekuren møtte endel motargumentasjon her i forumet på det samme grunnlaget (mineralene magnesium/kalium og grønnsaker) da den første "bølgen" av ketolyseslankere kom. Men det sikreste tegnet på at noe er bra, - er at det blir bedre!
---------------------------------------------
Hei
Du har rett, en del av revideringen av Slank med ketolysekuren skyldes innvendinger her i forumet og i ketolyseforumet. De nye tabletter som er utvilket har også delvis sine røtter her. Nå inneholder tablettene kalium ++ og det finnes en egen magneisumtablett, før anbefalte jeg bare å kjøpe det på apoteket, men den ikke sjeldne forekomst av leggkramper og hjertebank tilsir at alle som ønsker å slanke seg med kostindusert ketose bør benytte magnesium, i hvert tilfelle initialt.
Man kan komme veldig langt med diett alene uten kosttilskudd, jeg har anbefalt LO-salt, mineralvann, daglig bruk av grønnsaker og blandet salat samt nøtter, men min erfaring er og blir, at mange ikke gjennomfører kuren "etter boken", de finner sin egen vri. I slike tilfeller anbefaler jeg kosttilskudd.
Slik utvikler konseptene seg og det er bra. Det gleder meg at Skaldeman også tilpasser seg og nå kanskje anbefaler varierte grønnsaker.
Vennlig Hilsen
Torkil
|