Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-15, 11:02   #24950
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Joda, svømming er bra, men det er tiden det skorter på da. Åpningstidene passer ikke inn i timeplanen min, og sentertrening får jeg bare gjort 1-2 ganger i lunsjen, evt i helgen hvis jeg en sjelden gang er hjemme (men da prioriterer jeg langkjøring). Med begrenset tid til å få trent blir det jo til at man gjør det som krever minst innsats (og reisetid) å gjennomføre, og som er mest hensiktsmessig ift målet man har. Skal man lære seg å løpe langt må man øve på å løpe langt, ikke bruke tid på å plaske i et basseng. Helt enig i at svømming (og mye annen trening), er super supplementerende trening til løpetrening, men det er ikke noe jeg kommer til å prioritere Jeg trenger først og fremst mer bevegelighet og styrke.

Sist redigert av Cyan : 25-02-15 kl 11:17.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening