|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Jeg må tøye for bedre bevegelighet, særlig i hofteområdet. Jeg er ekstremt lite smidig, jeg klarer ikke en gang å ta tak i foten for å tøye fremsiden av låret, men må bruke et belte til hjelp Ellers trener jeg styrke en gang i uken (time i sal), og tenkte å innføre en ekstra styrkeøkt etter ei av løpeøktene hvor jeg fokuserer på spesifikke øvelser for løpere. Ellers håper jeg at det blir litt bedre når våren kommer og jeg kan løpe mer i terrenget og variere litt med sykkel. Det har blitt mye asfaltløping og løping med piggsko på is denne vinteren, og følgelig ikke den beste holdningen når man løper på isete partierhar
Ellers tok jeg meg en liten runde med foam rolleren og tøying i går kveld, og det kjentes greit ut. Masserte først de områdene jeg skulle tøye, så slang jeg litt på armer og ben før jeg tøyde. Var ubehagelig, men ikke vondt, og jeg klarte hverken å massere eller holde tøyen så lenge. Kroppen min er visst bare en stor muskelknute, så ingen tvil om at jeg må fokusere litt mer på bevegelighetstrening 
|