Vekt idag: 101,8 kg - ned 200 gram. Jippi Idag har jeg gått ned nøyaktig 10 kilo siden 5. januar! Jeg er kjempeglad! Har funnet en god rytme og balanse i kostholdet. Føler at jeg ikke stresser med vektnedgang, men jeg veier meg hver dag for å holde fokus. Jeg fortsetter videre på nøyaktig samme opplegg, for det fungerer for meg! For noen år siden veide jeg 132 kg. Så totalt har jeg gått ned 30 kg. Det er egentlig helt vilt. Nå er neste delmål å komme under 100 kg. Det er viktig for meg. For 4 år siden hadde jeg så sterkt fokus på å komme under 100 kg. Jeg klarte det, og veide under 100 kg i ca et kvarter. Så sprakk jeg så sinnsykt! Prøver å tenke hva som er forskjellen nå og da. Det viktigste er at jeg ikke engang har lyst til å spise sjokolade lenger. Tidligere har hver dag vært en kamp mot sjokolade. Det var så ille før at jeg kunne våkne om morningen og det desidert første jeg tenkte på var sjokolade. Sånn er det ikke lenger. Men jeg vet at jeg ikke kan spise det, fordi min sukkeravhengighet er ekstrem. Jeg har av og til smakt sukkerfri 72% mørk sjokolade, og det har fungert bra. Stå på videre alle sammen.