Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-15, 15:29   #24853
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Damer som har vært gravide bør forøvrig ikke trene planke, sier de som har greie på det.

Det er ikke bare de som har vært gravide, men også de som har hatt stor mage pga av overvekt. Grunnen er at man da kan ha diastase (delt bukmusklatur) i større eller mindre grad og at planken kan gjøre dette vondt verre. Det finnes egne øvelser som er anbefalt for de som har diastase.
http://nhi.no/livsstil/kosmetisk-med...nes-34991.html

Når det gjelder planke er det en omdiskutert øvelse både av eksperter og lekfolk, et av de største problemene er vel at så mange gjør den feil, selv om de tror de gjør den rett. Selv har jeg trent aktivt i mange år og hatt mye hjelp av PT, jeg sliter enda med å få den hundre prosent riktig.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose