Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-06, 22:03   #15
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen må si det

Når noen tar en langvarig høyere utdannelse, og jobber med spesialiserte tema, så tror jeg vi kan være rimelig trygg på at de brenner for det de gjør. Og når noen i tillegg har mange års erfaring med det de gjør, som støtter oppunder det de har lært og jobber med og tror på, så er det vel naturlig at man refererer til det. Det er jo der vedkommende er.
Selvsagt refererer Tokil til ketolysekuren. Selvsagt ytrer Fedon sine erfaringer, selvsagt tjener de penger på jobben sin, og dersom de gjør saken litt lettere for dem som leter etter lettere utveier ved å tilby produkter i en butikk som de mener er bra, så skal de jo ha penger for den jobben, og selvsagt skal de ha betaling for dem som kommer til konsultasjon osv.
Jeg synes egentlig ikke det er noe argument, at man tjener penger på utdannelsen en har investert i, kunnskapen en har ervervet, og villighet til å etterkomme forespørsler fra folk som vil ha det litt enklere, og ikke minst kreativitet. En politimann og en psykolog få også betalt for sin kunnskap og utdannelse.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat