Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 09:59   #24793
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Da jeg jobba i undertøysbutikk solgte vi mye av denne til brystfagre. Den går kun til 90, men du kan bruke en forlenger.

Jeg fikk anbefalt og prøvde en treningsbh fra Triumph en gang, er ikke sikker på om det var denne, men den jeg prøvde satt godt rundt og sånt, men i selve cupen var det bare ett tynt lag stoff som ikke holdt selve puppen på plass i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har vært fornøyd med lindex sine. Kjøper en str for liten, da holder de godt på plass (funker på Step og spinning hvertfall, det er skikkelig frontpartiristere. Og så slipper man at puppene funker i knærne på spinninga ), så får det heller tyte litt på ryggen.

Bh'er som passer til spinning og styrketrening passer ikke nødvendigvis til løping, under løping kan selve puppen sprette opp og ned med _mange_ cm og da trenger man noe som holder hele stasen godt på plass, både for at det ikke skal være vondt/ubehagelig og for at det ikke skal skade brystvevet faktisk. Ser ofte på sider der man kan skrive inn sine egne vurderinger av plaggene at mange sier den og den bh'en er god til styrke og spinning, men funker ikke godt nok til jogging.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)