Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 23:07   #182
maeve
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
maeve er ny på veien

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg vil bli med!!
Begynte min vektreise i slutten av 2012, da viste vekta 111 kilo.. Til sommeren året etter var jeg nede på 79👍
etter det har det gått litt opp og ned.. Problemet mitt er at jeg overspiser, så når jrg først ramler av lasset så gjør jeg det med et brak! Men så tar jeg meg i det igjen og går litt ned igjen, og sånn går no dagan..
Har vært nede i 72 kg, og da syns jeg at jeg kunne gå ned litt til, så en foreløpig matchvekt tipper jeg er 68 kg (er 1,72 høy)😀
Innveiing i dag viste 83😔
Meeeeeen vet av erfaring at mye av dette er vann, så i løoet av en ukes tid er jeg nok rundt 4-5 kilo lettere😊

Mine erfaringer med lavkarbo er at energien er på topp, søtsuget forsvinner, og trangen til småspising blir også vekk. Jeg blir generelt lettere til sinns (myyyye lettere til sinns faktisk!), kropp og sjel fungerer i det hele tatt supert!

Jeg har hatt best erfaringer med ketolyse tidligere, med et energiintak på rundt 1300-1400 kcal (vet man liksom ikke "skal" telle kalorier, men erfaring sier meg at det funker for meg&#128077, et proteininntak på rundt 70 gram per dag(mer på treningsdager), inntak av næringstette grønnsaker som brokkoli,grønnkål,avocado++, og selvsagt litt fett.

Målet er som sagt 68 kilo😃 Dette nås nok ikke til sommeren, men da tar vi det til jul😉

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat