Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-15, 22:09   #1216
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg har lest noen Wallander-bøker, men jeg har heller ikke registrert at språket er noe enklere enn annen skandinavisk krim.

Men 50 shades of grey derimot. For noe oppskrytte greier. Utrolig dårlig og barnslig språk.

50 shades er det største makkverket jeg har vært borti og det er det sjeldent jeg sier om en bok! Jeg har riktignok bare skumlest litt i bind 3, men det holdt lenge. Men jeg vet jo om folk som har lest hele trilogien minst 7 ganger og synes den er helt fantastisk.

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ble nysgjerrig på Hånden, og måtte lese noen anmeldelser av den. Ser at den ble skrevet på oppfordring etter at Wallanderserien egentlig var avsluttet, og at den er veldig kort. Sånn sett har han kanskje ikke vært så veldig inspirert når han har skrevet den. Ser også at det er noen av anmelderne som reagerer på at språket er dårligere i Hånden enn i resten av serien.

Ah - det var godt å høre at det ikke bare er jeg som har reagert på språket i den boka! Puh.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)