Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-06, 23:06   #66
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Gratulerer med minus 1,1 på ei uke.. Kjempedeilig resultat. Godt jobba. Skulle gjerne vært med i den stimen....

Derimot så ville jeg helst slippe din kamp mot Paienstskadeerstatningen... Helt sikkert en laaaang sak. Har ei god venninne som kjempet lenge og heldigvis så vant hun frem tilslutt. Helt utrolig at de kan holde på som de gjør.

Krysser fingre for deg og håper du kommer i mål snart. Alt for slitsomt å holde på med sånt, når alle krefter burde gå med til å bygge opp helsa igjen. Jammen godt du har ditt store pågangsmot og din deilige livsglede, som du også gleder oss andre med.
Tusen takk

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat