|
Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
I dag har jeg vært hos legen, hun er strålende fornøyd med alle blodverdier, blodtrykk og jeg har minsket 1,1 kilo siden siste mandag
Jeg har hatt en flott dag sammen med min firbente mann, han er bare så utrolig søt.... I dag var han heldigvis ikke så støl men veeeeeldig sprek, så vi har hoppet og løpt litt rundt om kring, og med det flotte været vi har hatt i dag har det bare vært kos...
Dessverre blir dagene iblandt ødelagt av den krigen jeg har med Norsk pasientskade erstatning som har fastslått at jeg har krav på ertstatning etter feilbehandling ved sykehuset etter bilulykken, og Gjensidige som hadde forsikret bilen....
Hadde jeg ikke vært så sta og så utrolig sær hadde jeg nok måtte ta veien via psykolog, det er ikke enkelt å være en statisikk....
Men jeg slåss i 4 uker for at legene skulle ta meg på alvor, og når saken kom til NPE var deler av journalen min fjernet, heldigvis hadde jeg bedt om kopier selv før jeg dro til opptrening.... Jeg slåss i 5 uker for at de skulle høre på meg når jeg sa at min sønn som også var med i bilulykken måtte opereres, når saken kom til NPE hadde de fjernet ting der også... Dessverre hadde jeg ikke bedt om hans, men takk og lov for sykepleier journaler, de hadde notert og igjen får jeg håper han blir tilkjent erstatning på grunn av rot...
Når jeg skriver bok skal jeg ta med mitt liv med norsk helsevesen, jeg er operert nesten 20 ganger, og endel av dem er på grunn av feil og dårlig jobb i norsk helsevesen... Fyttekatta det vil bli en kjempebok.....
Der skal jeg sikkert ha med problemene med NPE og Gjensidige også, siden jeg kommer til å dra den helt opp til høyesterett, på bakgrunn av treneringen de driver med....
Så jeg må vel snart begynne om jeg skal bli ferdig før jeg er borte og gone