Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-14, 00:17   #24495
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Om det kommer tyntflytende når du snyter deg, vs om det renner av seg selv... Ser ikke forskjellen. Det som kommer ut av seg selv er først innom der du snyter det ut i fra, så vidt jeg vet.

Om ingen her kan gi deg svar fordi at det er såååå avansert så er det vel best å dra til legen og spørre. Evt kan det nok hende at dette veldig avanserte snørrproblemet trenger en spesialist.

Forskjellen er at noe skjer tydeligvis i bihulene, uten at nesa er påvirket. Er det ikke lov å lure på hvorfor noe skjer med kroppen som ikke har skjedd før og som jeg ikke finner svar på når jeg googler? Det trenger vel ikke å være noe alvorlig galt for at man skal spørre her vel?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da jeg dykket hendte det omtrent hver gang at det lå gørr (gamle greier) i maska ved oppstigning. Etter å ha vært hos øre/nese/hals har jeg fått vite at noen har/har mer væske i bihulene enn andre. Det er derfor de snakker om stenter bla mellom øre/bihuler og nese. Hvis det er kaldt ute går trykket i bihulene ned og væsken får den plassen den trenger. Men går du fra kaldt til varmt vil du oppleve at nesa renner og kanskje øynene tårer. Samtidig utvides slimhinnene så selv om du går ut i kulden igjen vil ikke slimhinnene trekke seg umiddelbart. Jeg sliter selv med det du nevner og prøver få stenter slik at væsken kan renne ned i halsen.. Noe ala dem som får operert inn tåreplugger fordi tårene renner hele tiden.

Hm, interessant. Jeg har ikke dette problemet til vanlig altså. Første gangen det har skjedd at jeg har hatt "vann" i bihulene når nesa er er normal.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC