Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-06, 09:46   #17
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Sprekk allerede

hei på deg:0))

ja det var jo egentlig merkelig at det var bra utslag på stixen etter en utskeielse...

mot dårlig ånde så bruker jeg vademecum spray jeg,,den er kjempe bra og holder leeeenge.

prøv å følge kuren slavisk i en uke eller to,,,og jeg kan nesten garantere at søtsuget og lysten på godis ol er borte..jeg har bestandig vært veeeldig glad i alt som er søtt og godt.men har jo stort sett måtte holde meg unna det pga av slanking i mange år,og har jo ahtt skikkelig lyst på alt mulig godt jeg også når samboeren min eller unga eter noe godt...men på ketolysekuren så er det helt greit,,frister meg ikke...

så prøv å være så flink du kan ,så skal du se at det går kjempe bra etterhvert..

ønsker deg lykke lykke til.og som Nille sier,,bare spør...her får du alltid svar på det du lurer på..

ønsker deg en kjempe fin dag :0)))))))

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat