Så fint å få bekreftet at det er flere som veksler litt mellom nivåene Har lyst til å prøve noen andre korte Jillian-programmer også etter hvert. Du får si fra hvis du synes jeg roter til tråden din for mye med "avvikene" mine! Prøvde som planlagt nivå 2 i dag, og det er noe helt annet, ja, men uansett mer interessant og med flere øvelser jeg vet at jeg trenger å øve på. Husker fra sist at jeg likte det, så det er jo litt ironisk at jeg falt av shredden etter dag 1 der den gangen. Fikk en viktig påminnelse: Ikke ta gående planke med fleecegenser med lange, vide ermer selv om det er litt kaldt i rommet! Hadde jo brettet opp ermene, men nå skled likevel det ene ned under håndflaten underveis slik at jeg suste bortover gulvet, "vrengte" albuen og slo kneet. Det var det kneet jeg ikke har vondt i fra før, så nå er jeg i det minste litt mer "symmetrisk skadet"? Fullførte altså, men må innrømme at t.o.m. Anitas utfall faktisk var ganske dype i forhold til mine Edit: Vi kan jo eventuelt flytte inn i "hovedtråden" selv om den ikke har vært aktiv på en stund. Kanskje noen gamle shreddere abonnerer på den ennå og finner ut at de skal bli med på en ny runde... Mulig en moderator/admin vil slå sammen trådene også slik at vi ikke mister historikken. Men dette må jo selvsagt bli helt opp til trådstarter!