Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-14, 09:45   #24246
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg fikk disse utskrevet første gang jeg fikk betennelse i musklene rundt hjertet. Veldig smertefullt, men jeg valgte å ikke ta dem siden store deler av sykdomslista mi står listet opp som grunner for å utvise forsiktighet + bivirkningene listet opp ikke akkurat var av det snille slaget. Fikk i stedet voltaren og paracet 1g, da jeg vet at jeg tåler dem (får 100 voltaren og 100 paracet om gangen fordi jeg bruker dem når smertene i muskler og ledd blir for ille)
Gubben min har brukt Naproxen over en 6 dagers periode uten å ha fått noen bivirkninger av betydning.

Du og Nellie har nok rett i at noen dagers inntak ikke klarer å gi de store bivirkningene, men lista over dem var direkte skummel altså! Og jeg skjønner ikke helt hvordan betennelsesdempende medisiner (for ledd og muskler) kan _gi_ betennelser i nyrer, lever og endatil hjernehinnebetennelse!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)