Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-14, 00:06   #24243
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Slike betennelsesdempende medikamenter har ekstremt mye bivirkninger ja. Det er sjeldent noen kan stå på samme preparat i lengre tid, for bivirkningene blir like ille som det det skal tas imot. Men da er det mer snakk om revmatoid artritt og sånt, hvor man tar dem i lange perioder.

Å ta dem i 2-3 dager rekker ikke å gi deg alle disse bivirkningene. Og merker du noe på magen så stopper du direkt.

Alle medisiner har jo mange mulige bivirkninger, men det betyr ikke at alle som f.eks tar antidepressiva får selvmordstanker, selv om, paradoksalt nok, selvmordstanker er mulig bivirkning på fler av de medikamentene.

Men.. Personlig hadde jeg ikke tatt piller, om det jeg skulle ta dem for ikke var særlig plagsomt.