Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 22:00   #24228
Ethereal
Medlem

Medlem siden: Dec 2013
Alder: 42
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Selv om mange her nå sverger til stekefett, har nok en del av dere mer erfaring og peiling på non-stick-panner enn en matlagingsnovise som meg- så, er det noen som vet hvorfor en panne som ingenting pleide å sette seg fast i, nå klamrer seg til alt jeg lager og prøver å svi det?

Det begynte etter en rundte proteinpannekakegreier som jeg snudde litt for sent (de ble litt sorte), og den har blitt utsatt for grundig vask (med zalo, ikke oppvaskmaskin), og det skyldes ikke noen av de åpenbare synderene (skraping i non-slip-belegget med noe- belegget ser fint ut).

Er det noe jeg kan gjøre for å få den stekepanna mindre klengete igjen? Den er forholdsvis ny, innflyttingsgave, og ikke spesielt billig.

Sist redigert av Ethereal : 21-11-14 kl 18:31.
Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold