Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 11:53   #24222
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Nei, men så har også cupstørrelsen noe å si for omkretsen under. En 100D vil være like stor som en 95E, f.eks. Og hvor bh'ene er kjøpt spiller også en stor rolle. I en ordinær bh fra f.eks. KappAhl bruker jeg 95E (eller100D ), men på Change bruker jeg 90H... Så, bh størrelser, ikke så enkelt som man skulle tro (For ordens skyld måler jeg drøyt 100 cm under brystet)

Jeg har gitt opp å kjøpe bh'er uten at jeg får prøve først, med unntak av sports-bh'er som jeg ikke har klart å oppdrive de jeg ønsker i en butikk i nærheten.

Jeg har lagt min elsk på merket Ella May og har to stk. i 75D som er alt for store rundt, en i 75D som er alt for trang rundt, 4-5 i 75D som er perfekt passe og en i 75E som er ørlite stor i cupen. Litt forskjellige modeller, men altså samme merke. Ganske håpløst med andre ord. Gjelder etter min erfaring også Triumph og sikkert mange andre merker også.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)