|
Sv: Da begynner jeg på nytt
Hei Kanskje vi kan motivere hverandre Jeg kopierer og limer inn det jeg har skrevet i en annen tråd om å gå ned 5-10 kg fram til jul.
Hiver meg på jeg også ) Har gått opp 30! kg på 1 år, mye pga ulvehunger fra medisiner (Var skrapelig tynn da!) Vil ned 5 kg til jul. Veide meg på lørdag 8.11 og veide da 85 kg. Målet er å se 7-tallet (fremst ) før julaften. Videre er målet 5 kg hver mnd og da er målet på 65 kg nådd i mars. Skal bruke ketolysekuren. Hadde svakt resultat på ketolysestixen i går kveld ) Har gått ned 1 kg siden lørdag (vann), men kg er kg. Har slitt med konstant søtsug siste året, og har knapt greid 2 dager uten noe (mye) søtt. Yoghurtnøtter har vært en stor synder! Men nå har jeg straks greid 3 dager nesten uten kh. Er med i vg vektklubb og registrerer det jeg spiser der. Holder meg på maks 2000 kcal og 5% kh, 65 % fett og 30 % protein sånn cirkum.
Menyen i dag har vært:
Frokost kl.06: Atkinsbar (min last om morgenen til kaffen)
Lunsj kl 12: 1 Knekkebrød (Brisk, lavkarbo kjøpt på rema) med 10 g bremykt og 30 gram myk ost. (2 slike trekanter som man får kjøpt i en sirkelformet beholder.. haha godt forklart)
Middag 1 kl 15: 30 gram bacon og 1 stekt egg
Middag 2 kl.19: 100 gram bacon, 1 stekt egg og en stor neve spinat og litt grønnsalat.
Mellommåltid: 2 paranøtter (skriver opp alt ) 2 skiver roastbeef, 0,5 grønn paprika, 3 ss cottage cheese
Planlagt kveldsmat: 1 avocado og 1 ss rømme
Mye bacon i dag da, og har bare kommet opp i 1500 kcal, men er god og mett. 1 % av dagsmenyen har vært kh, 81 % fett og 18 % protein. Så i dag ble det litt for mye fett, lite proteiner og lite grønnsaker. Får spise litt tomat og agurk til kveldsmaten. Hva har din meny vært? Trenger masse tips og støtte
|