Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-14, 10:33   #24157
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Tja det er vel designet for radmagre modeller uten pupper, slik som det meste er som kommer fra mannlige topp designere Også er jo dette såkalte "statement" plagg for småsnupper som vil ha billige designerklær og ikke nødvendigvis tenkt til en joggetur i marka. Vet ikke om det er alderen, men selv synes jeg hele kolleksjonen var grusom

Jeg så en liten videosnutt på vg i morrest om den nye kolleksjonen, ei tuppe iført en topp som gikk rett nedenfor puppene og så en trang thights. Jeg trodde det var treningstøy, men det var det faktisk ikke... Og jeg er enig med deg, fint var det heller ikke. Hva er egentlig vitsen med å komme med en kolleksjon med bar mage (fra armhuler til nedenfor navlen omtrent!) på denne tiden av året i Norge??? Her går det mer i 2-3 lag ull...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)