Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-14, 12:03   #24146
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg overtok en 2 år gammel britisk blå, og en 4 år gammel ragdoll i fjor. Og det er mye pels med rasekatter. Ragdollen trengte børsting og pelsstell, og røytet mye. I tillegg så er det en slags tynn silkepels, så hårene la seg veldig i sofa og stoler, og var vanskelig å støvsuge, og jeg måtte støvsuge flere ganger i uka. Ragdollen fikk nyresvikt og måtte avlives i vår, og jeg merker kjempestor forskjell på hvor ofte jeg må støvsuge nå når jeg bare har den britisk blå igjen. Nå gidder jeg stort sett bare gjøre det 1-2 ggr i uka, og når jeg får besøk. Har forresten laget til et pledd som pus liker å sove på, og da ligger hun stort sett der, i stedet for å ligge rett på sofaen.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo