Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-14, 23:02   #24136
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det høres helt flott ut etter min mening. Da slipper de at det blir alt for lettvint å bare hente seg en katt. Skulle ønske jeg kunne ha en liten pus eller to...

Joda, men for meg som er veldig kattevant er det i overkant pirkete... Særlig siden jeg jo må dra inn at jeg har en treåring i hus som får dem til å slå på alle varsellampene. jeg ER faktisk kattevandt nok til å lære ham det, og han er vant til katter hos familie. (Men det er ikke til å stikke under en stol at endel av disse som er voldsomt engasjerte i slike foreninger kanskje ikke alltid har et realistisk forhold til det.... Jeg sier ikke at de hadde ofret sin egen mor for å redde en katt, men de hadde slitt med valget )