Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-14, 21:48   #24133
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har vært i kontakt med to forskjellige avd av dyrebeskyttelsen de siste dagene siden vi er på jakt etter to katter, og begge plasser har det først vært intervjuspørsmål på mail (tydeligvis fo å avdekke motivasjonen), og så fikk jeg beskjed om at hvis vi fortsatt var interessert skulle vi få oversendt skjemaer for utfylling før vi evt fikk besøke kattene og se på dem. Det hjalp ikke at jeg var intervjuet av en avdeling,begge skulle ha det samme. Mulig de har endret praksis, men det er i høyeste grad skjemaer osv som man må gjennom nå!

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Om dere velger en voksen katt fra dyrebeskyttelsen så får dere også vite hvordan katten er, f.eks. i forhold til barn.
En kattunge vet man lite om hvordan den vil utvikle seg.

Men samtidig kan man selv bestemme til en viss grad hvordan katten utvikler seg ift til familien.