Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-14, 14:06   #28
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel i Ketose

Opprinnelig lagt inn av kelisabethsoen, her.

Jeg prøver å holde meg under 20-25 g. karbo dagen. Jeg bruker ekte smør fra Tine når jeg steker mat, og burgeren jeg skrev at jeg spiste er fra grillstad. Jeg synes det er greit å bruke dette type smøret og fløten for det er der jeg får det meste av fettet i fra. Er ikke spesielt glad i å spise f.eks fett fra koteletter, kylling osv. Synes konsistensen er ekkel og blir dårlig av det. Jeg trener 3-4 ganger i uka og har merket i det siste at jeg har vært helt gåen så jeg skal bli flinkere på å spise mer, så får jeg kanskje også bedre framgang på trening.

Har vært flink å spise mye mer grønnsaker ( brokkoli, spinat, salat, paprika og selvfølgelig cherry tomater ), spist lunsj de to siste dagene og ikke kaffe m/fløte på tom mage eller magnesium på morgenen. I dag da jeg var på toalettet var det faktisk i fast form! Så jeg vil takke masse for gode råd! Ha en fin dag alle sammen

Så bra.

Lykke til videre.